ניהול תקין של מלאי בעסק

המלאי הוא חלק בלתי נפרד מהעסק, למעשה הוא הנכס שלו, מנוע הצמיחה שלו, ומשקף את ההיצע שלו לשוק. עסקים רבים, אשר מנהלים אלפי ועזרות אלפי פריטים פר יחידת רווח נדרשים אל ניהול מלאי תקין בעסק, אשר ישמור על הוצאות התפעול שלהם בשליטה, ויאפשר להם להימנע מזליגה, אי שליטה ובזבזנות.
אילו עזרים ייסעו לכם לנהל באופן תקין את מלאי העסק?
 

מדפסות ברקוד- לנהל טוב יותר את האיתורים שלכם

 
מלאי המחסן מאורגן בדרך כלל במדפים, שאליהם מוצמדים איתורים. אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא את הפריט הספציפי מתוך עשרות ואף מאות אלפי מק"טים היא באמצעות מדבקה.
מדפסת ברקודים, מאפשרת לכם להפיק מדבקה לכל ארגז, קבוצת פריטים או פריטים בודדים, ולדווח, בזמן אמת, על הוצאה וכניסה של סחורה מהמחסן ואל המחסן על ידי מסופוני ברקוד.
מדפסות ברקודים קיימות ב 3 דגמים שונים: דגמים נייחים עבור מנהלי התפ"י, דגמים ניידים עבור עובדי שטח וכן דגמים קומפקטיים, כאשר נדרשת גמישות במקום.

סורק ברקודים- כשהדיווח הלוגי תואם את הדיווח הפיזי

 
שליטה במלאי מתאפשרת רק כאשר קיימת התאמה בין מה שקורה בפועל במחסן למה שמדווח הלכה למעשה במערכת. כיוון שבסביבות תפעוליות ולוגיסטיות ישנה תנועה רבה, קיימת חשיבות גבוה לאחידות. מסופונים יאפשרו לכם לשדר בזמן אמת מידע על ציוד, שיצא ונכנס מהמחסן, ללא מגע יד, ולמה הכוונה? שגם כאשר המלגזן או המלקט בשטח מוציא סחורה אל עבר רצפת הייצור או אל עבר ניפוק ללקוח, באותו הרגע, המוצר הזה ייגרע מהמלאי, ולא תוכלו להקצות אותו למישהו אחר.
מסופונים ומדפסות מדבקות ברקודים מונעות ממכם כפילות, ומאפשרות לכם לדעת מה מצב המלאי שלכם בכל שניה נתונה!

מסופונים

 
מסופונים הם מחשבים ניידים, אשר מסונכרנים עם מערכות המידע של הארגון ומאפשרים לשדר מידע בזמן אמת מהמחסן אל המשרדים.
המסופונים משמשים אנשי שטח כמו: תועמלנים, פקחים, סוכני שירות ומכירה ועוד, וכן משמשים את אנשי המחסן עצמו, כמו מלקטים, מלגזנים וכן מנהלי צוותים.
כאשר איש המקצוע עובד עם מסופון צמוד הוא זוכה לגישה ישירה אל מערכת המידע, ונהנה מעמדת עבודה ניידת, נוחה ואינטואיטיבית לדיווח ולתפעול.
מסופונים חוסכים לכם זמן וכסף, ומאפשרים לכם לשמור על מלאי מדווח, אמין ותקין בכל רגע נתון!
קל מאוד לתפעל אותם, וממשק השימוש שלהם דומה עד מאוד למכשירים סלולאריים מתקדמים.
WMS- תכנה לניהול מחסנים ושרשרת הפצה
 
תכנה לניהול מחסנים מאפשרת לכם להינות ממשק נח ואינטואיטיבי המקל עליכם את דיווח התנועות השוטפות במערכת. תכנה לניהול מחסנים היא הבסיס לניהול המלאי שלכם, ואליה ניתן לחבר את כל המסופונים, מדפסות מדבקות הברקודים ואמצעי השטח לשמירה על התאמה בין הדיווח הלוגי למצאי הפיזי הלכה למעשה.
כיום באמצעות טכנולוגיה חכמה וניידת קל יותר לנהל את מלאי המחסנים ולשמור על מידע מהימן בזמן אמת.